cf-sj
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 18497
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 451
تعداد آنلاین : 1

sj call
سلام دوستان و خصوصا ای ال اف ها...امیدورام اوقات خوبی رو باهم سپری کنیم...
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : eunhyuk       

Collect Call (Shindong Heechul Kangin

دانلود

İmage


WE START LG TELECOM OZ GENERAION 30 SECS ~ Kibum ~

دانلود
İmage

Olympus CF 30s

دانلود

İmage


_________________________


Hot Hunting Ice Cream - Leeteuk & Donghae

دانلود
İmage



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت12:42---5 ارديبهشت 1391
نتونستم دانش کنم آخرپاسخ:گریه نکن جیگر

sahar
ساعت12:51---9 فروردين 1391
میبینی خانمی عمت چه بدشانسه!!!پاسخ:فیلی شکن نمیخواد با مدیا فایر اگه میخوای جنریتش کن

هستی
ساعت23:54---8 فروردين 1391
سلام عزیزم ...

عیدت مبارک ...

شما احیانا ما ازدواج کردیم لیتوک و کانگ سورا را نداری؟؟؟پاسخ:سلام عزیزم چرا دارم گذاشتم واسه دانلود


Anna
ساعت12:10---7 فروردين 1391
هاییییییییییییییییییی!!من آپم عزیزم!!دوست داشتی بیا!!
پاسخ:حتماعزیزم


فرنوش
ساعت23:34---5 فروردين 1391
سلام.خیییییییلی قشنگ بود!

یه درخواست:

میشه کلیپ اون متنی که از جشن 5 سالگی سوجو ها گذاشته بودی بزاری؟!
پاسخ:سلام پیداکردم میذارم عزیزم


فرشته
ساعت11:51---5 فروردين 1391
گریه گریه اوهوم اوهوم (الان مثلا گریه کردم)

نموخوام من نت ندارم دان کنم یعنی چی ؟؟ولی فردا میرم خونه فامیلا دویل میشم به جون کامی هاشون می افتم فلش میبرم دان میکنم پوهاهاها



پاسخ:آفرین فایتینگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: